The adventure begins!! Max in Nieuw-Zeeland. - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Max S - WaarBenJij.nu The adventure begins!! Max in Nieuw-Zeeland. - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Max S - WaarBenJij.nu

The adventure begins!! Max in Nieuw-Zeeland.

Door: Max

Blijf op de hoogte en volg Max

13 Januari 2016 | Nieuw Zeeland, Auckland

Let the adventure begin!! Tijd om naar Schiphol te gaan. Heb ik alles wel bij? Waarschijnlijk niet. Maar ik heb m'n tickets, paspoort en m'n backpack! Dat is al heel wat. Gelukkig ben ik (nog) niet zenuwachtig. Ik heb er juist heel veel zin in! Ik heb zin in het onbekende. Geen idee waar ik straks terecht komt, geen idee wie ik tegen ga komen, geen idee wat ik allemaal ga doen. Maar ik ga proberen om van ieder moment te genieten.

Maandag 11-1: Amsterdam->Beijing, China.
Na ruim 11u vliegen is het tijd om over te stappen in Beijing, China. Het was een ramp. Ten eerste was het -17 graden!! Ice cold! Ten tweede was ik (en een andere Nederlandse backpakker) verdwaald op het vliegveld, waardoor ik mijn vlucht heb gemist. Ik voelde me net Kevin van Home Alone( lost in China) gelukkig had De beveiliging me een ticket gegeven voor de vlucht van 1 uur later. Lekker ruime tijd zou je denken. Nope. Ik ben met m'n backpack door de douane gegaan en vervolgens in zo'n 5-10min naar de Gate gerend. Omdat ik mn backpack mee door de douane had genomen werden m'n deo, gel, shampoo etc allemaal in beslag genomen :') lucky me. Gelukkig was ik voor deze vlucht wel op tijd. Maarrrr door deze vertraging van 1u heb ik bij de volgende tussenstop nu nog maar 40min overstap tijd ipv 1u40min. Maar we blijven positief. Nieuw zeeland, ik kom eraan!
12-1: Beijing -> Gaungzhou, China.
And once again,, I failed -_- weer m'n vlucht gemist hahah Life is a joke! En daardoor kon ik ook nog eens nieuw ticket kopen en vervolgens 10uur op de AirPort wachten. Maarrrr nu ben ik zeker op tijd :D "don't worry, be happy" zei ik tegen mezelf. En na 10 lange uren zat ik dan eindelijk in het vliegtuig richting Nieuw-Zeeland!
13-1: Bestemming bereikt!
Het is me gelukt. Na 2 dagen reizen ben ik dan eindelijk in Nieuw-Zeeland :D en dat maakt alle pech die ik heb gehad weer helemaal goed! Om 16.30u ben ik met een shuttlebus naar de o zo gastvrije Wendy gegaan :) . Hier kan en mag ik de komende dagen verblijven! Wat ik natuurlijk super fijn vind. We zijn al naar een mooi punt gewandeld waar je uitkijkt over Auckland. B-e-a-utiful! De afgelopen 3 dagen heb ik zeker niet meer dan 5-6u geslapen(wel goede films gezien :p). Dus nu is het tijd om lekker te gaan slapen!

  • 13 Januari 2016 - 11:25

    Tante Plop:

    Ha toppertje. Wat een verhaal zeg. Slaap lekker. En start met frisse zin aan je avontuur.
    Groetjes tante Plop

  • 13 Januari 2016 - 14:07

    Mam:

    wat ik je al zei : alles komt goed, blijven vertrouwen!
    dikke knuffel , ook voor Wendy xxx

  • 13 Januari 2016 - 15:05

    Marieke:

    Haha Max, kun je zo een leuke tv-serie van maken. De pilot is de moeite waard ;-) Maarrrr je bent er! Cool!! En nu vreselijk genieten en je pad vinden. Ik sluit me aan bij je moeder. Hou vertrouwen... X

  • 13 Januari 2016 - 15:50

    Stanley:

    Zo wel heftig maar gelukkig is alles goed gekomen, slaap lekker en morgen w gezond weer op en lekker genieten!

  • 13 Januari 2016 - 19:47

    Livio:

    Ha die Max,
    Wat een verhaal zeg.
    Je hebt al meer meer meegemaakt dan ik wat betreft reizen . En you dus it .
    Trots op je hoor .
    Nu volop genieten en leuke ervaringen opdoen .
    It's going to be worth it !
    Tang boeng mi boi .

    Soso. Lobi
    Je pa .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Max

Actief sinds 10 Jan. 2016
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 4680

Voorgaande reizen:

11 Januari 2016 - 04 April 2016

Mijn reis naar Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: