Dag 2&3 in Nieuw-Zeeland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Max S - WaarBenJij.nu Dag 2&3 in Nieuw-Zeeland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Max S - WaarBenJij.nu

Dag 2&3 in Nieuw-Zeeland

Door: Max

Blijf op de hoogte en volg Max

15 Januari 2016 | Nieuw Zeeland, Auckland

14-1: dag 2 in NZ.
Na heerlijk te hebben geslapen stond ik al om lekker op tijd op(wat normaal is hier). Het zonnetje scheen en de lucht was blauw, kortom een goed begin van de dag! Samen met de Tommy, hond van Wendy, ben ik een flinke wandeling gaan maken. Ik ben naar een mooi, groen park gegaan waar je prachtige wandelingen kan maken. De rest van de dag heb ik de omgeving hier een beetje verkend. Ik vind alles hier zo mooi. De natuur, de heuvels, de huizen, het uitzicht etc. En dan ben ik nog maar in Auckland. De stad waar eigenlijk nog niet veel bijzonders te zien is....

15-1: Dag 3 in NZ.
Vandaag ben ik met Wendy naar DE sportschool van NZ geweest, Les Mills! Deze sportschool was zo groot!! (net als de mensen die er aan het trainen waren) Echt heel vet om te zien! Nadat ik de hele sportschool had gezien, was het tijd om zelf lekker te gaan trainen. Finally!!! Het was heerlijk om hier te trainen. De sfeer was top, iedereen trainden super fanatiek en de keuze aan apparaten was niet normaal.
Na de lunch zijn we naar het strand gegaan. Het was tijd om voor de eerste keer de zee in te gaan!! Woehoeee! It was so good :) En terwijl ik in de zee was, genoot ik van alles om me heen. De geluiden van de golven, de rondvliegende vogels, de wind die over het strand raast en het uitzicht over het land en de zee. Zoveel energie en beweging maar toch zo rustgevend. Heerlijk! Kortom, het was weer een geslaagde dag ;)

  • 15 Januari 2016 - 14:39

    Mam:

    Fijn om te lezen dat je zo Geniet! Dikke knuffel x

  • 15 Januari 2016 - 16:16

    Tante Plop:

    Ha toppertje.
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt.
    Hier is het een heel stuk kouder (3,5c).
    Geniet er maar lekker van.
    ZET UM OP !
    Gr. Tante Plop

  • 15 Januari 2016 - 20:19

    Livio:

    Ha die Max,
    Fijn te horen dat je het daar prima naar je zin hebt .
    Mooie foto van je aan zee .
    Waar blijven de foto's van je work Out in the Gym. Ha, ha ..
    Hier wordt het inderdaad steeds kouder dus geniet maar extra van het mooie weer en land daar .
    Moet zo gaan werken dus tot volgende keer .
    Groetjes en geniet ze !

    Livio

  • 16 Januari 2016 - 09:49

    Inge Maas:

    Hoi Max.
    Wat leuk dat je dit bent gaan doen. Gaaf hoor! Ik heb deze link van jullie mam gekregen dus ook ik kan je avonturen lezen. Wat kun je die trouwens mooi verwoorden.
    Nou Max ik ga je echt niet steeds lastig vallen hoor. Ik wil je alleen heel veel plezier wensen en geniet van dit avontuur. Ik vind het stoer van je! Ik zie en lees dat je aan het genieten bent dus ga daar gewoon lekker mee verder :)
    Have fun.
    Groetjes Inge.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Max

Actief sinds 10 Jan. 2016
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 4680

Voorgaande reizen:

11 Januari 2016 - 04 April 2016

Mijn reis naar Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: