Waiheke Island, Yoga & One tree hill. - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Max S - WaarBenJij.nu Waiheke Island, Yoga & One tree hill. - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Max S - WaarBenJij.nu

Waiheke Island, Yoga & One tree hill.

Door: Max

Blijf op de hoogte en volg Max

19 Januari 2016 | Nieuw Zeeland, Auckland

Waiheke Island.
Wat een weertje! Vandaag was zeker weten de mooiste dag tot nu toe! En dus ook meteen de beste dag om naar Waiheke Island te gaan. Om daar te komen moet je met de Ferry mee. Die brengt je in een half uurtje naar het eiland. Dat half uurtje op de Ferry was heer-lijk! Zo zag ik tijdens de rit, terwijl het lekker waaide, de skyline van Auckland, peddelaars, zeilbootjes, rosten, eilandjes en natuurlijk de zee :p op het eiland aangekomen kon je met een bus naar verschillende plaatsen. Aangezien het weer zo mooi was, besloot ik om naar het strand te gaan. In de bus raakte ik aan de praat met wat Koreaanse jongens. Of ja, aan de praat, zo goed Engels spraken ze nou ook weer niet. Maar ze waren wel grappig :p dus ben ik met ze gaan chillen aan het strand. Ook al begrepen we elkaar niet altijd, we had a good time. Na deze Koreaanse chillsessie ben ik nog even in m'n eentje naar wat mooie plaatsen op het eiland geweest. Waiheke is een eiland met een en al berg en dal. Wat natuurlijk zorgt voor hele mooie uitzichten! Na van dit alles te hebben genoten, ben ik met de Ferry weer terug gegaan naar Auckland.

Yoga in the park.
Hoe kon ik de dag beter beginnen dan met yoga in het park. Wendy geeft een aantal zondagen in het jaar yoga in een park met als doel geld op te halen voor een dierenasiel. Wat ik een supermooi initiatief vind! En aangezien het best druk was, is er die dag 100 dollar opgehaald :) de rest van de middag heb ik vooral gerust. Ik had een beetje hoofdpijn omdat ik gisteren bijna heel de dag in de zon was... Luxe probleem, I know :p

The One Tree Hill.
Vandaag ben ik naar The one tree hill gegaan. The one tree hill is een gedoofde vulkaan, vernoemd naar de eenzame boom die de grootste historische Maori-nederzetting destijds daar heeft gepland. Onderweg naar deze vulkaan kwam ik langs een gebied vol met schapen! Just living their life in freedom. Na de schapen kwamen de koeien! Hier heb ik best een tijdje gezeten. Het liefste zou ik een wereld willen waarin iedereen vrijheid heeft(mensen en dieren). Helaas is dit niet zo. Maar om deze dieren in vrijheid te zien leven deed mij goed. Toen ik eenmaal bovenop The one tree hill was, ben ik ergens gaan zitten en heb ik genoten van het uitzicht en de vrijheid die ik om me heen zag :)

  • 19 Januari 2016 - 20:34

    Mam:

    Fijn dat je zo geniet. Ik had niet anders verwacht!
    Knuffel van mij x

  • 19 Januari 2016 - 20:42

    Wendy:

    Zo gaaf Max, ik geniet mee met je verhalen en foto's mooi hoe je alles beschrijft.
    Ik kijk weer uit naar je volgende ervaring!!!!

  • 19 Januari 2016 - 22:25

    Tante Plop :

    Ha toppertje. Wat kun je toch vertellen.
    Leuk om te lezen.
    ZET UM OP!
    LIEVE GROETJES TANTE PLOP

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Max

Actief sinds 10 Jan. 2016
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 4678

Voorgaande reizen:

11 Januari 2016 - 04 April 2016

Mijn reis naar Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: